Monday, December 22, 2014

Open Day 2014.

Assalamualaikum w.b.t dan Salam 1 Malaysia!



Alhamdulillah, semalam (21 Disember 2014 telah berlangsungnya "Open Day" yang dianjurkan oleh Azam Russia Volgograd. Azam Russia Volgograd dengan kolaborasi Kelab UMNO Volgograd dan badan-badan persatuan lain seperti MSA, IMAM, MCSC dan VMIA berjaya menjalankan satu program yang julung kalinya diadakan di bumi Volgograd ini.



Pelbagai aktiviti menarik telah diadakan. Antaranya termasuklah  bengkel fotografi, bengkel cupcake, sesi borak ilmu, jualan makanan, "How You Look In Hijab", kutipan pakaian terpakai buat mereka yang kurang bernasib baik dan tidak dilupakan, pameran booth dari setiap badan persatuan di Volgograd.



Kelab UMNO Volgograd tidak ketinggalan dengan turut menyertai pameran booth. Kami ada menyediakan pelbagai info tentang KUV dan bersedia untuk menjawab sebarang pertanyaan dan persoalan mengenai KUV.



Selain itu, kami turut menyediakan sudut uji minda seperti kuiz dan sudoku.





Kelab UMNO Volgograd turut berjaya menambah keahliannya sepanjang berlangsungnya program ini. Selamat Datang diucapkan buat ahli baru Kelab UMNO Volgograd!

Tahniah buat Azam Russia Volgograd kerana berjaya menganjurkan program yang sangat bermanfaat buat semua pelajar di Volgograd ini. Tahniah juga buat semua badan persatuan yang turut berganding bahu untuk sama-sama menjayakan "Open Day" ini.

Kudos to everyone who put the event together! *clap hands*

Semoga dengan berlangsungnya program ini, bakal doktor semua yang sedang menuntut ilmu di bumi Soviet ini dapat mengaut sebanyak mungkin pengetahuan pada hari tersebuat. Moga info-info yang diterima, akan dapat membantu pelajar untuk terus bergerak maju dan memudahkan proses kehidupan di sini.

Till we meet again, salam!

*Pictures credit to Ubadah Zabidi and Azam Russia Volgograd. Thank you!

No comments: