Saturday, March 28, 2015

Pertandingan Variasi Lirik (Bulan Cakna Ilmu 2015)

Assalamualaikum w.b.t. dan salam 1 Malaysia!

Kelab Umno Volgogrrad tururt menyajikan para pelajar Volgograd dengan Pertandingan Variasi Lirik bersempena dengan Bulan Cakna Ilmu 2015.

Pemenang dipilih berdasarkan jawapan yang paling tepat dan pantas yang dihantar ke page FB Kelab UMNO Volgograd -KUV. Pemarkahan penyertaan juga turut dikira dan ditambah mengikut batch masing-masing.

Objektif pertandingan ini diadakan adalah bagi mengingat kembali lagu-lagu patriotik, lagu-lagu melayu lama yang makin hilang ditelan zaman. Disamping itu, dapat juga kita lihat kepelbagaian jawapan yang dihantar kepada kami menunjukkan kepelbagaian lenggok bahasa yang digunakan para pelajar dalam menyampaikan satu jawapan yang betul.

Wahhh, penyertaan yang diterima bukan sebarangan tau! Tak henti-henti page kami menerima kunjungan jawapan daripada pelajar-pelajar ini. Semangat betul mereka nak tambah mata buat batch masing-masing. Kami suka semangat anda! ;)

Berikut merupakan poster-poster bagi pertandingan ini:





Pemenangnya... *drum rolls*

Johan: Chia Chen Liew, Tahun 4
Naib Johan: Nurul Syamimi Azari, Tahun 5
Ke-3: Anis Syakirah Azizol Rahman, Tahun 3

Terima kasih banyak-banyak kami ucapkan buat semua peserta dan tahniah juga buat para pemenang! Kami pasti kembali lagi, nantikan! ;)


No comments: